مرکز ارتباط بیمه رازی – 02181942

در اجرای طرح تکریم مشتریان و جلب رضایت ارباب رجوع ، مرکز ارتباط بیمه رازی (call center) در فروردین ماه سال 1397 راه اندازی گردید.

 کارشناسان مجرب مستقر در این مرکزهمه روزه  و به صورت 24 ساعته پاسخگوی هرگونه سوال در زمینه خدمات بیمه ای مشتریان محترم می باشند. 

این مرکز علاوه بر اطلاع رسانی و پاسخگویی در خصوص خدمات بیمه ای ، انتقادها و پیشنهاد های مشتریان را به صورت 24 ساعته دریافت و با ارائه آن به واحدهای مربوطه و اعمال پیگیری ، سعی دارد تا پاسخ قانع کننده ای به مشتریان گرامی ارائه دهد.

شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 81942 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 81942-021 تماس حاصل نمایند.

ضمنا آدرس پست الکترونیک این واحد جهت ارائه هرگونه نظر و پیشنهاد به شرح ذیل می باشد:

crm@razi24.ir