به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه رازی، در آستانه ورود به قرن جدید هجری شمسی (1400)، و با درک تحولات جدی در سبک زندگی اقشار مختلف مردم و جامعه و نیز تغییرات قابل توجه در مدل های کسب و کار صنعت بیمه، شرکت بیمه رازی به عنوان اولین بیمه خصوصی کشور، همزمان با ورود به هفدهمین سال فعالیت و تجربه، مصمم گردید تصویر جدیدتری از هویت بصری و کلامی خود را منتشر نماید.

بدون تردید تاکنون نشان تجاری بیمه رازی یکی از لوگوهای شناخته شده و دارای طراحی مدرن بوده است. رویکردهای جدید و بلوغ تجربی شرکت، موجب گردید این دارایی ارزشمند با کمال احترام به گذشته پر افتخار شرکت، از نظر مهندسی قدری اصلاح و با حفظ مولفه های اصلی بازطراحی شود. در طراحی جدید، صلابت و استواری مربع لوگوی بیمه رازی با هم افزایی نشان تیک که نماد اصلی هویت بصری بیمه رازی می باشد، تقویت و مستحکم شده است به گونه ای که تیک از فضای محصورخارج، آزاد و رها شده است که این خود می تواند به عبارتی بیانگر دیدگاه باز و نواندیشانه در شرکت باشد همچنین تیک در بازطراحی جدید همچون استوانه ای مستحکم در ترکیب با بخشی از مربع و به عنوان تکیه گاه در ضلع شروع مربع با آن یکپارچه شده است و این نیز خود مفهوم یکپارچگی و هم افزایی در شرکت را تقویت می نماید.

همچنین شرکت بیمه رازی با تبیین ارزش های بنیادین “دلسوزی ، اخلاق مداری و دانایی” و نیز ترسیم اهداف بلند مدت و راهبردهای کلان خود سعی دارد در افق 1404 به عنوان یک “سازمان الگوی ایرانی” انشاءا… مورد تحسین همکاران قرار گیرد. با الهام از این هدف بلند، در طراحی جدید نشان تجاری شرکت ، سعی بر آن شد که ترکیب رنگ های لوگوی جدید، برگرفته از رنگ پرچم کشور و به عبارتی متعهد شدن به پذیرش نقش بیمه رازی در توسعه صنعت بیمه و رشد ضریب نفوذ بیمه در تراز ملی باشد بنابراین نشان جدید تجاری شرکت دارای سه رنگ سبز، سفید و قرمز برگرفته از پرچم مقدس این آب و خاک است.

در خصوص هویت کلامی برند بیمه رازی نیز سعی شده است ابتدا اولین منظور بیمه گذاران محترم و مشتریان شرکت برای تامین پوشش های بیمه ای مورد هدف قرار گیرد به عبارتی در دنیای امروز همه اشخاص حقیقی و حقوقی در همان گام اول که برای انواع نیازهای خود پوشش بیمه ای تامین می کنند، در واقع نوعی آسودگی خیال برای خود ایجاد می کنند. همچنین با توجه به ظرفیت نهفته در نام شرکت و اینکه سراسر هستی سرشار از رمز و راز می باشد، لذا راز به عنوان یک مولفه مهم با خاطر آسوده تلفیق و شعار جدید بیمه رازی تحت عنوان راز یک آسوده خاطر را خلق می نماید.

در رسانه ملی، سطح شهرها و فضای مجازی تبلیغات برند رازی دیده می شود و برنامه اجرایی تغییرات در هویت سازمانی بیمه رازی نیز در حال پیشرفت است و امیدواریم برای سال 1400 تحول برند بیمه رازی یک اتفاق مبارک و مثال زدنی در صنعت بیمه کشور باشد.