روابط عمومی بیمه رازی جایزه ویژه هجدهمین کنفرانس بین‌‎المللی روابط عمومی ایران با موضوع «روابط عمومی متاورس » و همچنین جایزه ویژه نخستین جشنواره مردم‌داری را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت بیمه رازی در هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که با حضور دکتر سعیدرضا عاملی ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، جایزه ویژه این کنفرانس را از آن خود کرد.
این جایزه در حالی به روابط عمومی بیمه رازی اعطا شد که تنها برگزیده صنعت بیمه در این رویداد بوده و شرکت‌های بزرگ ایران همچون بانک سپه، نفت ایرانول و شرکت راه آهن ج ا ا از دیگر برگزیدگان این کنفرانس بین المللی بودند.

لازم به ذکر است که شرکت بیمه رازی جایزه مدیریت انتشارات و مهم‌ترین جایزه نخستین جشنواره مردم داری را نیز با عنوان روابط عمومی مردم دار از آن خود کرده است.
گفتنی است روابط عمومی بیمه رازی در یکسال اخیر ، تندیس و لوح تقدیر روابط عمومی برتر بیمه مرکزی ایران ، روابط عمومی برتر شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ، تندیس چهارمین کنفرانس الگوهای نوین مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران و همچنین تندیس و لوح تقدیر هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و نخستین جشنواره مردم داری را از آن خود کرده است.