معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی از رشد 230درصدی صدور بیمه‌نامه‌های زندگی بیمه رازی در سال 1401 خبر داد و گفت: طرح‌های آموزشی و بازاریابی همچون لیگ ستارگان با جدیت بیشتر در سال 1401 اجرایی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، محمدرضا موحد- معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی که مهمان سی و نهمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به رشد 230 درصدی صدور بیمه نامه‌های زندگی در 70 روز سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته طرح بسیار موفق لیگ ستارگان طراحی و اجرایی شد که خروجی قابل قبولی را برای شرکت به همراه داشته است.
او ادامه داد: لیگ ستارگان 1400 موجب افزایش تعامل با بیمه گذاران در سنوات گذشته شد و در کنار آن جذب حق بیمه این رشته در سال 1400 با رشد قابل توجه ای روبرو بود.
موحد لیگ ستارگان را محرک خوبی برای فعالیت نمایندگان دانسته و یادآور شد: بنابر آمار و اطلاعات تائید شده در سال جدید رشدخوبی را به ثبت رسانده است.
معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی یادآور شد: عملکرد بیمه رازی در زمینه معرفی و فروش بیمه نامه‌های عمر در 70 روز ابتدایی سال جاری به نحوی بوده که نسبت به سال 1400 ، تعداد بیمه گذاران با رشد 230 درصدی همراه بوده است و در این زمینه لیگ ستارگان در سال جاری ادامه خواهد داشت و در کنار آن لیگ برتر بیمه نامه‌های زندگی نیز اجرایی خواهد شد.
او در پاسخ به سوالی در زمینه طرح امید بیمه رازی، گفت: در سنوات گذشته بیمه نامه طرح امید طراحی و اجرایی شده که در دل آن بیمه درمان انفرادی وجود داشته اما حق بیمه‌ای دریافت نشده و بیمه نامه‌ای هم در این زمینه صادر نشده است اما در راستای مشتری مداری در قالب چارچوب‌های اعلامی هزینه‌های درمان قابل پرداخت خواهد بود.
موحد گفت: برنامه‌های آموزشی بیمه‌های زندگی با جدیت در سال 1400 پیگیری شد و در مجموع به طور متوسط ، هر ماه 84 کلاس آموزشی حضوری در سال گذشته در رشته بیمه‌های زندگی برگزار شد ؛ همچنین در سال 1401 برنامه‌های آموزشی ادامه خواهد داشت اما روند برگزاری و مباحث طرح شده متفاوت از گذشته خواهد بود.
معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی تاکید کرد: در راستای ارتقا سیستم صدور و پیگیری بیمه‌های زندگی، با سامانه فناوران مذاکراتی صورت گرفته تا خدمات به‌روزتر و به صورت بر خط به مشتریان ارائه شود.
او خبر از پرداخت برخط از درگاه‌های مختلف برای پرداخت اقساط بیمه نامه‌های زندگی خبر داد و در انتها بیان کرد: بررسی عملکرد شرکت در رشته بیمه زندگی نشان از اعتماد و اقبال عمومی در این رشته به شرکت بیمه رازی و از رشد قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته برخوردار شده و هدف نهایی تحقق بودجه ابلاغی از سوی مقام محترم مدیر عامل جناب آقای دکتر جباری است.