مدیرسرپرستی استان خوزستان بیمه رازی از رشد 335 درصدی حق بیمه این شعبه نسبت به 4 ماهه ابتدای سال 1400 خبر داد و گفت : ضریب خسارت شعبه روند نزولی داشته و این امر با عدم گرایش به بیمه های درمان، هم راستا با نگاه مدیران ارشد سازمان رقم خورده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، قدرت الله هاشم نیا که مهمان چهل و چهارمین برنامه زنده سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به کاهش ضریب خسارت این شعبه، این شرایط را ناشی از محور قرار دادن چرخش های استراتژیک شعبه و نماینده محوری ابلاغ شده از سوی مدیرعامل و همکاری و زحمات پرسنل و شبکه فروش دانست و گفت: همه این عوامل توانسته است خروجی قابل قبولی را برای شرکت به همراه داشته باشد.
هاشم نیا در این نشست صمیمانه صحبت های خود را با تشکر از واحد روابط عمومی سازمان آغاز کرد و آن را قلب تپنده شرکت و انعکاس دهنده کلیه فعالیت های خانواده بزرگ رازی دانست و در ادامه از اقدامات دلسوزانه کلیه همکاران ستادی و شعب و مدیران و معاونان و بیانات راهگشای مدیر عامل رازی تقدیر کرد.
مدیریت سرپرستی استان خوزستان در پاسخ به سوال دکتر اسلامی فرد مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی درباره عملکرد کلی شعبه گفت: از اسفند 1399 که با ابلاغ مدیر عامل بیمه رازی شروع به خدمت رسانی به شعبه خوزستان کردم، شعبه با مشکلات عدیده ای مواجه بود که از جمله آنها می توان به ترکیب پرتفوی زیان ده و تعدد تغییر مدیران اشاره کرد که همه این عوامل منجر به ضریب خسارتی بالغ بر 85 درصد بود.
هاشم نیا افزود: با توجه به اینکه در گذشته مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان بودم و از نزدیک مشکلات عدیده زندانیان و خانواده های آنها ناشی از عدم تحت پوشش قرار گرفتن بیمه ای را دیده بودم، نگاه به بیمه به عنوان یک ضرورت اجتماعی در سبد خانوار و سازمان ها و نه صرفا دیدگاه اقتصادی به این امر را جهت پیش گیری از آسیب های اجتماعی لازم می دانم.
وی ادامه داد: سال 1400 را با قدرت در این شعبه آغاز کردیم و این امر از طریق جذب نمایندگان و گسترده کردن شبکه فروش با رشد 4 برابری و برقراری ارتباطات حسنه با سایر مجموعه ها و شرکتهای بزرگ اجرایی بوده است.
او تحقق این مهم را در راستای عمل به تاکیدات و رهنمود های همیشگی دکتر جباری مدیر عامل بیمه رازی مبنی بر چرخش های استراتزیک شعبه و نماینده محوری و تلاش دلسوزانه کلیه همکاران در ستاد و شعبه دانست.

هاشم نیا یادآوری کرد: پرتفوی این شعبه در دوره مدیریت پیشین حدود 31 میلیارد ریال با ضریب خسارت 85 درصدی بود، اما در حال حاضر با رشد قابل توجه در حق بیمه صرفا در 4 ماهه ابتدای سال 1401 بالغ بر 33 میلیارد و با ضریب خسارت نزولی 30 درصد است .
وی در پایان، عملکرد موفق شعبه خوزستان را نشان از اعتماد و اقبال عمومی به شرکت بیمه رازی دانست و هدف شعبه را تحقق نهایی بودجه ابلاغی از سوی مقام محترم مدیر عامل جناب آقای دکتر جباری برشمرد.