دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، طی حکمی ناصرالدین اسلامی فرد را به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، اسلامی فرد دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله ؛ مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مدیر فضای مجازی وزارت صنعت ، مدیر روابط عمومی بیمه دی ، مشاور رسانه ای ایمیدرو و نمایشگاه بین المللی تهران و عضو شورای مدیران روابط عمومی بیمه مرکزی میباشد .وی همچنین مدیرمسئولی چند رسانه را در کارنامه خود دارد. اسلامی فرد دارای مدرک کارشناسی خبر، کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و دکتری مدیریت کسب و کار است.

علی جباری با تقدیر از زحمات خانم محمدی در زمان تصدی روابط عمومی بیمه رازی، ابراز امیدواری کرد با حضور ناصرالدین اسلامی فرد و با بکارگیری همه توان و ظرفیت رسانه ای، نسبت به تحقق اهداف بنیادین، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای صورت پذیرد.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: بیمه رازی با ترسیم اهداف و استراتژی های بنیادین و تدوین نقشه راه و بکارگیری مدیران با تجربه ‌و شایسته ، خود را برای تغییر و تحول اساسی و بیمه گری حرفه ای و خدمت هرچه بیشتر به مردم آماده می‌کند .

وی تصریح کرد: در این تحول ، نقش نمایندگان و شعب بیمه رازی بسیار پررنگ است.

جباری با تاکید بر خط و مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری در توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت ، اقدامات ابتکارانه روابط عمومی را در این خصوص خواستار شد.