مدیرعامل بیمه رازی پاسخگویی به لحظه به همراهان شرکت را از اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی برپایه فناوری‌های به‌روز در بیمه رازی در دستور کار قرار گرفته و در ماه‌های آینده از شیوه‌های نوین ارائه خدمات به بیمه‌گران در این شرکت رونمایی خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، طی مراسمی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی اولین مرکز ارتباط شرق کشور شرکت بیمه رازی در شهر مشهد مقدس آغاز به کار کرد.
در این مراسم دکتر جباری ارتباط مستقیم و دو سویه با همراهان شرکت اهم از بیمه‌گران و نمایندگان را جزء اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی به لحظه بر پایه فناوری‌های به‌روز به بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران شرکت بیمه رازی جزء اولویت‌های اصلی این شرکت است و در ماه‌های آینده از شیوه‌های نوین پاسخگویی، صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در بیمه رازی رونمایی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از این پس همراهان شرکت بیمه رازی که در شرق ایران مستقر هستند، در ارتباط با مرکز ارتباط رازی به مرکز پاسخگویی 24 ساعته مشهد مقدس متصل خواهند شد و این در حالی است که در روزهای آینده دیگر شهرهای شرق کشور به شبکه مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی متصل خواهند شد.
بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط 24 ساعته شرکت بیمه رازی از ابتدای سالجاری با شماره 8287-021 برای ارائه خدمات به لحظه به همراهان شرکت بیمه رازی راه‌اندازی شده و در حال حاضر روزانه بیش از 300 تماس با این مرکز برقرار می‌شود.