مدیرمنابع انسانی بیمه رازی با بیان اینکه ساختار منابع انسانی شرکت و شعب به‌روز شده است، گفت: به دلیل شرایط خاص صنعت بیمه فرآیند منابع انسانی در شرکت‌های بیمه بسیار سخت و متفاوت است و جذب نیرو در شرکت بیمه رازی با توجه به نیاز صنعت، ستاد و شعب صورت می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، هما شاهانیان که مهمان بیست و سومین نشست سه‌شنبه‌های پاسخگویی بو در رابطه با فعالیت‌های منابع انسانی شرکت بیمه رازی، بیان کرد: صنعت بیمه یک صنعت کاملا رقابتی است و این موضوع عاملی شده تا رفت و آمد نیروهای تخصصی در شرکت‌های این صنعت با سرعت زیاد و تعداد قابل توجه صورت گیرد و در نهایت فرآیند سختی را برای واحدهای منابع انسانی شرکت‌های صنعت بیمه به همراه داشته باشد.
مدیر منابع انسانی بیمه رازی، از بررسی و تغییر ساختار منابع انسانی در شرکت و شعب خبر داد و گفت: در ماه‌های اخیر نقاط قوت و ضعف منابع انسانی شرکت متناسب با نیازهای مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و با طراحی زیرساخت‌های متناسب شرایط به‌روزی برای منابع انسانی شرکت اجرایی خواهد شد.
وی یادآور شد: ساختار مورد نظر برای شعب و ستاد طراحی و ابلاغ شده اما جانشانی‌‌ها نهایی انجام نشده چرا که این موضوع نیازمند همراهی بیشتر شعب و روسای محترم آن است.
شاهانیان خاطرنشان کرد: احکام جدید با توجه به جانشانی اصولی و درستی که از سوی شعب ارسال می شود، پس از بررسی صادر خواهد شد و این مهم تنها نیازمند جانشانی اصولی از سوی شعب است.
مدیرمنابع انسانی بیمه رازی با اشاره به اینکه مجموعه دارای 40 شعبه و 600 پرسنل است، گفت: برای جذب یا تعدیل نیرو تنها نظر کارشناسان و مدیران ملاک نیست بلکه بررسی بسیار دقیقی در این زمینه صورت می‌گیرد زیرا شرکت خود را نسبت به حقوق و مزایای کارمندان موظف می‌داند و در شرایط اقتصادی امروز جامعه تمام موارد شخصی، انسانی و حقوقی مدنظر قرار می‌گیرد.
ایشان با تاکید بر اینکه تمام موارد کوچک در شرکت برای واحد منابع انسانی بسیار مهم است، خاطرنشان ساخت تعیین معاون فنی برای شعب در ساختار جدید دیده شده است ولی برای هر شعبه تعداد نفرات و تعیین معاون فنی بنابر عملکرد آن‌ها تعیین می‌شود و مدیرعامل بنابر عملکرد شعب به طور مستقیم در این خصوص تعیین کننده و تصمیم گیر می باشد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به خانم شاهانیان اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.