چهل و پنجمین نشست سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی در محل چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران و با حضور جمعی از مدیران این شرکت برگزار و به صورت زنده از اینستاگرام بیمه رازی پخش شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، محمدرضا موحد سرپرست معاونت فنی بیمه های زندگی شرکت در این نشست با معرفی محصول جدید بیمه رازی با عنوان «مهر زندگی» به عنوان یکی از پیشروترین محصولات در این رشته، گفت: مراجعه کنندگان به غرفه بیمه رازی در طول نمایشگاه، یک فقره از این بیمه نامه با قسط نخست رایگان دریافت خواهند کرد.
وی افزود: افراد می توانند بیمه نامه خود را با ارائه مدارک لازم، در همین محل دریافت کرده و یا با ارائه اطلاعات تماس، پس از پایان نمایشگاه آن را مطالبه کنند.
موحد با اشاره به این که غرفه بیمه رازی در نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مراجعه کنندگان مواجه شده است، اظهار کرد: صنعت بیمه مطابق برنامه ششم توسعه بر افزایش سهم بیمه های زندگی متمرکز شده است و بیمه رازی نیز با معرفی محصولات این رشته، توانسته سهم زیادی از پرتفوی خود را به بیمه های زندگی تخصیص دهد.
او ادامه داد: بیمه نامه مهر زندگی که پوشش های بسیار مناسبی در حوزه درمان، از کارافتادگی، نقص عضو و سرمایه گذاری دارد، در این نمایشگاه به خوبی از سوی مشتریان و مراجعه کنندگان مورد استقبال قرار گرفت.
سرپرست معاونت فنی بیمه های زندگی بیمه رازی با بیان این که این شرکت در واریز سود به اندوخته بیمه گزاران عمر، جزو پنج شرکت اول صنعت است، گفت: با برگزاری موفق مجمع، در آینده نزدیک سود بیمه های عمر نیز اعلام و به حساب اندوخته بیمه گزاران واریز خواهد شد.
وهاب جوادی، معاون اجرایی مدیر عامل نیز با قدردانی از واحد روابط عمومی به دلیل راه اندازی غرفه بیمه رازی در این نمایشگاه، تاکید کرد که صنعت بیمه کشور اکنون به بلوغ رسیده و حضور فعال استارت آپ ها، شرکت های بیمه و کارگزاری در نمایشگاه این موضوع را به خوبی نشان می دهد.
وی با اشاره به این که بیمه رازی اکنون از شفاف ترین صورت های مالی برخوردار است، گفت: با عملیاتی شدن فاز دوم افزایش سرمایه و نیز حفظ توانگری مالی شرکت در سطح یک، بیمه رازی شرایط بسیار مطلوبی را تجربه می کند.
جوادی افزود: عضویت در کنسرسیوم انرژی و سهم نگهداری بالای بیمه رازی در ریسک ها، باعث شده که 6 پالایشگاه از 9 پالایشگاه بزرگ کشور تحت پوشش این شرکت باشند و این نقطه قوت بسیار قابل توجهی برای شبکه فروش در معرفی بیمه رازی است.
فرشید پورکاویان، سرپرست معاونت اداری و مالی شرکت بیمه رازی نیز این نمایشگاه را یکی از تخصصی ترین رویدادها در کشور خواند و با بیان این که صنعت بیمه، نویدبخش آرامش و اطمینان برای کل کشور است، اظهار کرد: امیدواریم این فرایند در طول سال، اطمینان خاطر را به همه مردم سرزمینمان القا کند.
وی افزود: شرکت بیمه رازی توانمندی های گسترده ای دارد که شبکه فروش می تواند با تمرکز بر آنها، اهداف سازمانی را بیش از پیش محقق کند.
فریدون کاظمی، مدیر راهبری شبکه فروش شرکت بیمه رازی هم به ارائه خدمات بیمه تکمیلی به نمایندگان و شبکه فروش شرکت در سال گذشته اشاره کرد و با بیان این که این خدمت به خوبی از سوی مخاطبانش مورد استقبال قرار گرفت، گفت: بیش از 90 درصد نمایندگان، بیمه تکمیلی را خریداری کردند و امسال نیز همان قرارداد تمدید خواهد شد.
وی افزود: قرارداد بیمه تکمیلی شبکه فروش، مانند قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان است و این ناشی از توجه ویژه مدیرعامل شرکت به شبکه فروش و تمرکز بر دیدگاه نماینده محوری است.
سامان کریم پور، سرپرست مدیریت حسابرسی بیمه رازی نیز با ابراز خرسندی از حضور فعال شرکت بیمه رازی در این نمایشگاه، تاکید کرد که این محل، مکان خوبی برای افزایش دانش بیمه ای و نیز کمک به توسعه سازمان بیمه رازی است.
دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی نیز در این نشست با اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از غرفه این شرکت، گفت: بیمه رازی به منظور همراهی با عموم مردم در شرایط اقتصادی کنونی و نیز کمک به حفظ محیط زیست، حداقل هزینه را برای ساخت غرفه داشت، اما در عمل نشان داد که می توان با ارائه خدمات خوب، مشتریان را جذب کرد.
وی با اشاره به حضور خبرنگار خبرگزاری روسیه در غرفه بیمه رازی تاکید کرد: با حمایت بیمه رازی نمایشگاه صنعت مالی کشور در سطح بین الملل انعکاس داشت.