به نام خداوند جان و خرد

یا مقلب القلوب و الابصار

اولین سال از قرن جدید را خدمت همکاران، شبکه نمایندگی، کارگزاران خانواده بزرگ بیمه رازی، فعالان اقتصادی و صنعت بیمه و همچنین عموم آحاد جامعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. خدای سبحان را سپاسگزارم که با نشان بهار به عنوان یکی دیگر از برگ های زیبای خلقت، ورق جدیدی در زندگی همه ی ما رقم زد و برای آزمونی تازه به ما فرصت دوباره ی در کنار هم بودن، جهت نو شدن و تلاش برای خدمت بیشتر به خلق خدا داده شد. سال گذشته سالی بسیار پرفراز و نشیب و پر از اضطراب برای همه از جمله صنعت بیمه کشور بود. مشکلات ناشی از اپیدمی کرونا و چالش های پیش‌روی آن که باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای ملت عزیز و فضای اقتصادی کشور شد.
لیکن خوشبختانه با راهبری بیمه مرکزی، سندیکای بیمه‌گران، همراهی و همکاری مدیران، همکاران، شبکه نمایندگی و کارگزاران در بیمه رازی، همانند سایر چالش های قبلی مانند زلزله، سیل، تصادف مترو و … تا حدود بسیار زیادی توانستیم با ایجاد درک متقابل با گروه هدف به بیمه گذاران عزیز بیمه رازی خدمات مطلوب ارائه نماییم.
در طول یکسال اخیر شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور و با ۱۸ سال سابقه درخشان و با توانگری مالی سطح یک در صنعت بیمه کشور و بالاترین رتبه از لحاظ سرمایه، دارای مجوز قبولی اتکایی، ضمن خلق و تولید محصولات و خدمات نوین بیمه ای و پیشرو در بیمه گری دیجیتال، طرف قرارداد با بیش از شش هزار مراکز درمانی آنلاین در تمامی شهرهای کشور، انعقاد قرارداد گروهی با چندین وزارتخانه و ارزیابی و پرداخت به موقع خسارت، در ارائه خدمات سریع و به موقع با افزایش تولید و انعکاس محتوای تبلیغاتی و رسانه ای و به منظور افزایش بهره گیری از فضاهای مجازی جهت توسعه و گسترش خدمات بیمه ای به گروه هدف، بسیار خوش درخشیده و باعث افزایش وفاداری مشتریان به شرکت بیمه رازی گردیده است.
سال پیش رو، سالی بسیار متفاوت از سال گذشته برای صنعت بیمه خواهد بود. چرا که صنعت بیمه نیازمند تحول اساسی جهت شناسایی ابعاد ریسک های نوظهور در حوزه های مختلف و تولید محصولات متناسب با این ریسک ها به لحاظ تغییرات اساسی در کسب و کار های مختلف می باشد و خوشبختانه شرکت بیمه رازی در مسیر این تحولات با تدوین استراتژی های مشخص به عنوان اولویت های شرکت، به دنبال «تحول و اوج بیمه رازی» با استفاده از ظرفیت های بالقوه شرکت از جمله شبکه نمایندگی، نیروی انسانی مجرب و متخصص، سهامداران توانمند و بیمه گذاران بالقوه و بالفعل در سال آتی هستیم.
مطمئناً با اتکال به خداوند سبحان و با تلاش و همراهی مجموعه صنعت بیمه، در سال پیش رو شاهد افزایش ضریب نفوذ و تحولات اساسی در توسعه و تعمیم پوشش های بیمه ای به عنوان بهترین استراتژی صنعت بیمه کشور خواهیم بود.

علی جباری

1401/01/01