مدیرعامل بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 1399 در زمینه تولید حق بیمه بالاترین میزان رشد را در صنعت بیمه به ثبت رسانده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت خدمات بیمه‌ای اطمینان گستر رازی با حضور دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی و مدیران ارشد این شرکت در محل گروه صنعتی رازی افتتاح شد.

در حاشیه این افتتاح علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی اظهار کرد: گروه صنعتی رازی در راستای آبادانی و توسعه کشور فعالیت داشته و باید قدردان واحدهای صنعتی کشور بود، زیرا توسعه و اشتغال زایی در کشور در گرو رشد و فعالیت واحدهای صنعتی است.

جباری افزود: شرکت بیمه رازی در حدود 20 سال پیش توسط بخش خصوصی و از دل یک گروه صنعتی متولد شد که نشان از هوشمندی بخش خصوصی در آن سال دارد و این موضوع عامل رشد و توسعه بازار بیمه کشور شد.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: بیمه رازی در سال گذشته در زمینه فروش و ثبت بیمه نامه بالاترین میزان رشد را در صنعت بیمه نسبت به مدت مشابه سال 1399 به ثبت رسانده است.

او در انتها خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی در زمینه توانگری جزء پنج شرکت برتر کشور است و ارتقا زیرساخت‌های بیمه رازی به گونه‌ای طراحی و اجرایی شده که به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ همچون وزارتخانه‌ها خدمات بیمه‌ای نوین ارائه کنند، که فرصت بسیار مناسبی برای نمایندگان و کارگزاران بیمه رازی فراهم شده است.