مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر دلسوزی و مسئولیت پذیر بودن همکاران سه اصل نیروی انسانی، خدمات و اطلاع رسانی را مهمترین مؤلفه ‌های تاثیرگذار در بهبود روابط با مشتریان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شعب بیمه رازی که در روز چهارشنبه ( 20 مهرماه) با حضور مدیر عامل، معاونان، مدیران ستادی و استانی برگزار شد، آقای دکتر علی جباری- مدیرعامل محترم بیمه رازی اظهار کرد: 90 درصد اهداف تعیین شده شرکت بیمه رازی تا پایان شهریورماه محقق شده و این در حالی است که در روزهای گذشته مجوز قبولی اتکایی شرکت به مدت یکسال تمدید شد.

ایشان در ادامه با مهم دانستن تمدید مجوز قبولی اتکایی شرکت بیمه رازی، خاطرنشان کرد: نیمی از سال 1401 باقی مانده و باید طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنان بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال، اقدامات مهم و تاثیرگذاری را در رشد و پیشبرد اهداف شرکت برداریم..

دکتر جباری یادآور شد: در مسیر حرکت شرکت بیمه رازی باید توجه ویژه‌ای به چرخش‌های استراتژیک شرکت وجود داشته باشد و از سوی دیگر چهارویژگی پاکدستی، صداقت، وفاداری و تلاش در تحقق اهداف سامان باید در سرلوحه کار تمام ارکان شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر عملکرد شرکت در شش ماهه دوم سال جاری بیان کرد: شش ماهه دوم سال در جذب پرتفوی بسیار مهم است اما این مهم باید با توجه به اصلاح ترکیب پرتفوی، کاهش ضریب خسارت و اهمیت پروسه ارزیابی و پرداخت خسارت انجام گیرد.

ایشان افزود : ارتقا توانمندی و آموزش فنی و حرفه‌ای شبکه فروش، شعب و نمایندگان باید به صورت جدی پیگیری شود و این نیازمند برگزاری جلسات متعدد با بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران است.

دکتر جباری با اشاره به انتصابات اخیر در بیمه رازی یادآور شد: مدیران جدید شعب بابل، خراسان رضوی و چالوس معرفی شدند که این افراد از داخل شرکت انتخاب و نشان از رشد همکاران و ارتقای نیروی انسانی از داخل شرکت بیمه رازی دارد.

مدیرعامل بیمه رازی در انتها خاطرنشان کردند: با تلاش و پیگیری همکاران و پیروزی در دادگاه تجدید نظر، از حقوق بیمه رازی دفاع شد و در روزهای آینده مبلغ حدود 3 میلیارد تومان که از حساب بیمه رازی طی یک حادثه رانندگی برداشت شده بود به شرکت بازگردانده خواهد شد که جا دارد از همکاران مدیریت حقوقی و شعبه فارس تقدیر و تشکر شود.