معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی از رونمایی پنج محصول در حوزه بیمه‌های زندگی و غیرزندگی از سوی بیمه رازی خبر داد و همچنین گفت: نماینده محوری و بیمه گری نوین با تاکید بر فعالیت نمایندگان از اولویت‌های اصلی شرکت در سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، وهاب جوادی- معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی که مهمان پنجاهمین قسمت سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با تاکید بر اینکه در سال ‌جاری دغدغه‌های ستاد با توجه به اولویت‌های اعلامی مدیرعامل محترم و پنج چرخش استراتژیک تغییر کرده است، گفت: بیمه رازی در سال جاری مباحث بیمه گری نوین با تاکید بر فعالیت نمایندگان، استفاده از ابزارهای به‌روز، شعبه محوری و نماینده محوری را با جدیت بیشتر در دستور کار قرار داده است.

او ادامه داد: بیمه رازی در راستای تحقق اهداف خود در روزهای آینده از چهار محصول جدید در بیمه‌های زندگی و یک محصول جدید در بیمه‌های غیرزندگی رونمایی خواهد کرد.

جوادی معرفی محصولات جدید و حرکت پیش‌روی شرکت را در راستای گسترش بازار بیمه رازی و فعالیت بیش از پیش نمایندگان و شبکه فروش دانست و خاطرنشان کرد: سه ماهه انتهایی سال برای شرکت‌های بیمه و شبکه فروش بسیار مهم است، از این‌رو در بیمه رازی جشنواره‌های مختلفی با محوریت نمایندگان در راستای افزایش سهم بیمه‌نامه‌های خرد طراحی و اجرایی خواهد شد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: نمایندگان در سه ماهه انتهایی سال باید توجه ویژه‌ای به نگهداشت بیمه‌گذاران داشته باشند.

او تصریح کرد: نمایندگان در درجه اول باید به نگهداشت مشتریان توجه داشته باشند و در ادامه جذب مشتری جدید و گسترش سبد مشتریان را در دستور کار قرار دهند.

جوادی با اشاره به تاثیر جشنواره‌های استانی بر عملکرد شبکه فروش خاطرنشان کرد: نمایندگان و شبکه فروش در استان‌ها باید راهکارهای رفع دغدغه و نیازهای خود را از شعب و راهبرهای فروش مطالبه کنند و در صورت نیاز جشنواره‌های فروش استانی با توجه به نیاز هر منطقه از سوی شبکه فروش و شعب بیمه رازی پیگیری شود.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به آمار منتشر شده عملکرد صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی بیان کرد: بررسی عملکرد شرکت بیمه رازی طی هشت ماهه ابتدایی سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هزار میلیارد تومانی را نشان می‌دهد و این موضوع گواه بزرگ شدن بازار این شرکت است.

او بزرگ شدن شرکت را در ابعاد مختلف و شاخص‌های عمکردی توصیف کرد و گفت: ثبات قابل قبولی در شرکت بیمه رازی مشاهده می‌شود این موارد در عملکرد بخش‌های پشتیبانی، زیرساختی و روابط عمومی که به همت جناب آقای اسلامی‌فرد پنجاه برنامه برخط تولید شده است، کاملا مشهود و قابل لمس است.

جوادی ادامه داد: در بیمه رازی ریسک‌ها با مدیریت مناسب انتخاب می‌شوند و اجازه داده نمی‌شود که ریسک‌ها بیمه رازی را انتخاب کنند، این مورد در حالی مطرح می‌شود که بیمه رازی بازاریابی هجومی همراه با سودمحوری را در دستور کار قرارداده و همزمان با افزایش سهم بازار، سوددهی پرتفو با نگاه به حقوق ذی‌نفعان را مورد توجه قرار گرفته است.

او یادآور شد: دو بخش مهم شرکت شامل مدیریت ریسک و اکچوئری در کنار بخش فنی قرار دارند تا تمام ریسک‌های فنی و غیرفنی همواره مورد بررسی قرار گیرد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در انتها با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران شعب و ستاد بیمه رازی گفت: همایش مذکور به صورت کارگاهی و با پنج نشست گروهی برگزار شد.

جوادی تصریح کرد: در این همایش مطالبات نمایندگان و شبکه فروش از سوی مدیران شعب به مدیران فنی منتقل و بعد از بررسی‌های فنی، خروجی مطالبات به هیئت عامل شرکت ارجاع، بخشی از انتظارات برآورده و دغدغه‌ها برطرف شد.

او خروجی این همایش را بسیار تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در آینده نزدیک با بررسی خروجی همایش گذشته، اهداف شرکت و دغدغه نمایندگان، همایش‌های بعدی که به صورت مستمر برگزار خواهد شد، مثمر ثمر خواهد بود.