شعیب افتخاری به عنوان سرپریت مدیریت شعبه ساری بیمه رازی در حاشیه سفر استانی معاون مالی و اداری شرکت، معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در سفر استانی معاون مالی و اداری و سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه رازی به استان مازندران، شعیب افتخاری به عنوان سرپرست مدیریت شعبه ساری معارفه شد.

در حاشیه این مراسم فرشید پورکاویان- معاون مالی و اداری بیمه رازی گفت: در راستای رشد و پیشبرد اهداف شرکت در شرق مازندران، باید از ظرفیت نیروی انسانی شعبه، نمایندگان و شبکه فروش به نحو احسن استفاده شود و این در حالی است که استان مازندران دارای ظرفیت بالقوه بسیار خوب و مناسبی است.

او با تاکید براینکه همکاری و همدلی شعبه و نمایندگان منجر به اتفاقات بسیار خوبی خواهد شد، بیان کرد: تاکید مدیریت عامل بیمه رازی بر آن است تا از ظرفیت سرمایه انسانی شرکت در انتصابات استفاده شود که این موضوع خروجی مناسبی را در شهرهای مشهد و چالوس برای شرکت به همراه داشته است.

پورکاویان ادامه داد: ارائه خدمات به‌روز، بررسی دقیق خسارت و پرداخت خسارت به موقع، منجر به رضایت مشتریان و بیمه‌گذاران خواهد شد.

همچنین در این جلسه حسین پایندانی- سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه رازی گفت: استان مازندران دارای جمعیت متراکم با سطح دانش بالا است که از این ظرفیت می‌توان به بهترین شرکت استفاده کرد. این موارد در حالی مطرح می‌شود که استان مازندران در مراودات بین‌المللی دریای خزر نقش قابل توجهی دارد.

او تاکید کرد: نمایندگان و شبکه فروش بیمه رازی در استان مازندران باید بیمه‌های غیراجباری همچون آتش سوزی، مسئولیت و … را به بیمه‌گذاران معرفی و عرضه کنند.

سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه رازی خاطرنشان کرد: در کنار مدیر شعبه و مدیر امور شعب، یک فرد در ستاد به عنوان متولی امور نمایندگان و شبکه فروش تعیین شده تا مشکلات و دغدغه‌ها در رابطه با زیرساخت، صدور و پرداخت خسارت شبکه فروش را پیگیری و رفع کند.