مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به رونمایی از سامانه برخط اختصاصی بیمه رازی در آینده بسیار نزدیک، گفت: سیاست‌های شرکت بیمه رازی مبنی بر اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک در سال آینده با جدیت پیگیری خواهد شد و تمام تلاش مجموعه ارائه خدمات به‌روز به بیمه‌گذاران در راستای کسب رضایتمندی مشتریان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در همایش سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه رازی تاکید کرد: ارائه خدمات بر فروش تقدم دارد زیرا حفظ و نگهداشت مشتری در پی ارائه خدمات محقق خواهد شد و اعلام نرخ پایین در شرایط فعلی اقتصاد و صنعت بیمه آنچنان جایگاهی در بین مشتریان ندارد.

او با اشاره به اینکه مشتریان رازی در سال‌های اخیر به مشتریان وفادار تبدیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: مسیر جدیدی در دو سال اخیر در بیمه رازی با تکیه بر پنج چرخش استراتژیک ایجاد شده که در این مسیر ارائه خدمات به مشتریان بر هر برنامه دیگری مقدم است.

عضو هیئت مدیره بیمه رازی گفت: در سطح شعب و ستاد با توجه به مدیریت ریسک و کنترل ضریب خسارت، ارزیابی و پرداخت خسارت به لحظه در کنار ارائه خدمات از اولویت‌های بیمه رازی است.

جباری با تاکید بر اینکه بیمه رازی در جامعه به عنوان بیمه‌ای متعهد شناخته می‌شود، یادآور شد: افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، وفاداری مشتریان را به همراه دارد و این موارد تاثیر قابل توجهی بر رشد جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه دارد.

مدیرعامل بیمه رازی جهت گیری اصلی شرکت بیمه رازی را ارتقا جایگاه دانست و بیان کرد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده باید تمام ارکان سازمان شناخت کافی نسبت به اهداف شرکت داشته و در کنار آن در این مسیر قدم‌های هماهنگی برداشته شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: افق پیش‌روی بیمه رازی تبدیل شدن به هلدینگ در صنعت بیمه و ارائه خدمات در فضای سرمایه گذاری، تحقیق و توسعه و … است که قدم‌های اولیه و طراحی زیرساخته‌ها متناسب با اهداف بلند مدت شرکت در حال حاضر صورت گرفته است.

جباری بیان کرد: نقشه راه شرکت که بر پایه پنج چرخش استراتژیک طراحی شده تاثیر قابل توجهی بر تحقق اهداف بلند مدت شرکت دارد که در این میان مشتری مداری و شعبه محوری از اولویت‌های اصلی شرکت محسوب می‌شود و اقدامات اخیر بیمه رازی همچون آغاز به کار مجتمع تخصصی آراز در راستای اجرای هرچه بهتر این دو استراتژی است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: در کنار آغاز به کار مجتمع تخصصی آراز، میزهای بیمه‌ای در سراسر کشور فعال خواهند بود و مدیران استانی و شبکه فروش شهرستان‌ها باید از ظرفیت میز بیمه‌ای و ارتباطات مشتریان بزرگ برای افزایش پرتفوی خود بهره لازم را ببرند.

او گفت: بیمه رازی در ماه‌های اخیر به سمت طراحی بسته و محصولات متنوع بیمه‌ای حرکت کرده که مدیریت فنی شرکت در آینده نزدیک با توجه به خواست و نیاز مشتری بسته‌های بیمه‌ای را معرفی و عرضه خواهد کرد، این موضوع در حالی بیان می‌شود که ایجاد نیاز، معرفی محصولات جدید و افزایش ضریب نفوذ بیمه با جدیت در دستور کار شرکت بیمه رازی قرار دارد.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی با تاکید بر اینکه باید در ارائه خدمات و فروش بیمه‌نامه به تمام نیازهای فرد و سازمان توجه شود، خاطرنشان کرد: در صنعت بیمه شبکه فروش همواره به دنبال جذب مشتریان جدید است از این‌رو شرکت‌های بازرگانی صنعت بیمه باید برنامه مشخص و به‌روز برای حفظ و ارائه خدمات جدید به مشتریان فعلی داشته باشند.

جباری نوآوری و اصلاح روش‌ها را جان تازه‌ای برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی دانست و افزود: در صنعت بیمه باید فضای رقابتی سالم از سوی شرکت‌های بیمه ایجاد شود، زیرا در پی رقابت سالم رشد شرکت‌های بیمه و ارائه خدمات نوین محقق می‌شود.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: طراحی و اجرای جشنواره یکی از راه‌های دستیابی به رقابت سالم است که ایجاد انگیزه در شبکه فروش و مشتریان راه به همراه دارد.

او گفت: در کنار ارائه خدمات نوین و طراحی بسته‌های بیمه‌ای خاص برای مشتریان، باید بررسی و به‌روزرسانی در زمینه بیمه‌های عمومی صورت بگیرد که در این رابطه اقدامات مناسبی به صورت منطقه‌ای از سوی مدیریت بیمه‌های اتومبیل بیمه رازی انجام شده است.

مدیرعامل بیمه رازی آسیب شناسی در تعیین بازارهای هدف را یکی از مولفه‌های تاثیرگذار بر عملکرد شرکت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از استراتژی‌های مهم شرکت تغییر از بیمه‌گری سنتی به بیمه‌گری برخط با تاکید بر فعالیت نمایندگان است.

جباری تصریح کرد: بیمه رازی در آینده بسیار نزدیک از سامانه تخصصی خود در زمینه مشاوره، صدور و بررسی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رونمایی خواهد که در مرحله نخست بخش درمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: پرونده بازی در زمینه پرداخت خسارت در انتهای سال از سوی شعب و واحدها وجود نداشته باشد و این مورد در حالی تاکید می‌شود که تغییری در سیاست‌های شرکت رخ نداده و سودآوری به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شده است.

او در انتها بیان کرد: اصلاح ترکیب پرتفو، کنترل و کاهش ضریب خسارت و وصول مطالبات با جدیت پیگیری خواهد شد.

همچنین در حاشیه این مراسم مهدی معظمی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و آیناز فرزانه مقدم نیز به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی معرفی شدند.